Discord 0.0.306 Win/Mac/Linux/Android/iOS چت اختصاصی دیسکورد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

DISCORD SEPAHANIT

 

 

 

 

Discord ( دیسکورد ) یک نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای گیمرهای سیستم عامل‌ های ویندوز، iOS ، اندروید، لینوکس و Mac و همچنین قابل اجرا در مرورگر وب می‌ باشد، که طبق امار 45 میلیون کاربر از این نرم‌ افزار تا ماه می سال ۲۰۱۷ استفاده می‌کردند. برنامه Discord ( دیسکورد ) برای رایانه‌ های شخصی به طور خاص برای استفاده در حین بازی طراحی شده‌ است، این نرم‌افزار از ویژگی‌ هایی چون زمان پاسخگویی کم ، سرورهای چت رایگان ، تماس صوتی و تصویری بین دو یا چند کاربر، به اشتراک گذاری صدا و تصویر رایانه ی شخصی و سرورهای اختصاصی برخوردار می‌باشد.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که گیرمرهای بازی‌های آنلاین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند (مخصوصا بازی‌های گروهی)، ناتوانی در هماهنگ سازی فعالیت‌های خود با سایر گیرمرها است.چراکه هرگونه ارتباط اضافی، از جمله چت صوتی، باعث می‌شود تا پینگ  به میزان زیادی افت کرده و گیمر نتواند به درستی به بازی خود ادامه دهد.

بدین منظور یکی از بهترین راه‌ها، استفاده از نرم‌افزارهایی است که برای همین کار ساخته شده‌اند! و در این میان، برنامه Discord – Chat for Gamers، عنوان یکی از اپلیکیشن‌های فوق العاده برای ایجاد یک بستر ارتباطی عالی در میان گیمرها می‌باشد؛ که مخصوص دستگاه‌های هوشمند و کامپیوتر نیز تولید شده است.

ین برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مشکل افت سرعتی در پینگ خود، بتوانند به راحتی با یکدیگر (سایر گیمرها) در ارتباط بوده و هرگونه اطلاعاتی را در مورد بازی خود به اشتراک بگذارند. تنظیمات مختلف و متنوعی در دیسکورد وجود دارد که به وسیله‌ی آن‌ها قادر خواهید بود تا حساب کاربریتان را شخصی‌‍سازی کرده و تنظیمات خاصی را برای هرگونه ارتباطی اعمال نمایید.

 

 

نسخه ویندوز سپاهان آی تی

         دانلود نسخه ویندوز با حجم 61 مگابایت

نسخه Linux سپاهان آی تی

         دانلود ورژن deb با حجم 42 مگابایت

         دانلود ورژن tar.gz با حجم 58 مگابایت

نسخه Mac OS X سپاهان آی تی

          دانلود نسخه Mac با حجم 56 مگابایت

پلتفرم موبایل سپاهان آی تی

      دانلود نسخه اندروید  

      دانلود نسخه IOS

نسخه بدون نیاز به نصب Portable سپاهان آی تی      

      دانلود نسخه قابل حمل با لینک مستقیم

 


© بهمن 1402، کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه فنی مهندسی سپاهان آی تی میباشد.